Onafhankelijk advies, de beste keuze
Ook bekend van Gaslicht.com!

Om je te helpen bij de keuze voor de mobiele provider die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Simyo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Simyo. Is Simyo je huidige mobiele aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Simyo is het online mobiele merk van KPN Mobile. Simyo verkoopt prepaid pakketten en vanaf 31 januari 2011 ook sim only abonnementen. Simyo is goedkoop omdat het geen winkels heeft en geen dure mobieltjes weggeeft. De diensten worden alleen verkocht via internet, als klant kunt u alles online beheren. Naast Nederland en Belgie is KPN met Simyo ook actief in Duitsland, Frankrijk en Spanje.

Bekijk
10%
van 21 klanten zou deze provider aanbevelen aan anderen.
0% misschien 90% niet
  • Beoordeling: 8
    • Facturering: 8
    • Klantenservice: n.v.t.
    • Prijsstelling: 7
    • Bereik/dekking: 9
    • Online dienstverlening: 9
    • Bestelproces: 9
    • Klachtenafhandeling: n.v.t.
    Aanrader? Ja
    Gertie op 3-3-2019 om 17:15
    Al meer dan 5 jaar klant bij Simyo en zonder problemen. Ik ben dik tevreden en kan en zal ze zeker aanraden. En nee ik ben geen medewerker, aandeelhouder of familie of zo.
    Met klantenservice en klachtenafdeling nooit iets te maken gehad, simpelweg omdat ik niks te klagen heb.
    Pluspunten
    • Eigenlijk overal goed bereik
    • Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Handige app die je verbruik bijhoudt
    • Snelle verzending van simkaart
    • Waarschuwing als je bijna aan je max zit.
    Verbeterpunten
    • Een lager maandtarief is natuurlijk altijd prettig. Al zijn ze niet duur te noemen
    Reacties
    Simyo Webcare op 7-3-2019 om 15:03
    Hi Gertie,

    Wat leuk dat je dit berichtje achterlaat! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Ik hoop dat je nog een lange tijd klant bij ons blijft.

    Heel veel groetjes,
    Simyo Webcare
    Malone Spitse Mules Maureene Nude Souliers Riem
  • Beoordeling: 1
    • Bereik/dekking: 1
    • Facturering: 1
    • Prijsstelling: 1
    • Bestelproces: 1
    • Online dienstverlening: 1
    • Klantenservice: 1
    • Klachtenafhandeling: 1
    Aanrader? Nee
    Let op: neem geen Simyo!! Belachelijk hoog tarief als je net even teveel internet. Rekening van 180 euro. En dat de laatste 2 dagen voor de nieuwe bundel. Daar heb je bij de KPN 6 maanden 10GB per maand voor. Welke zichzelf respecterend bedrijf kan dit uitleggen? Ik hoor het graag. Ja dat is een oproep.
    Reacties
    Simyo Webcare op 5 D black Vivyanne Zwart Bottines Mid Maat 36 Geox C9999 Dames wZ7qF114O
    Hoi Alba,

    Wat zonde dat je zoveel buiten de bundel hebt geïnternet net voordat je nieuwe bundels in gingen! Wij sturen waarschuwingen wanneer je bundel bijna op en helemaal op is. Als je vervolgens blijft internetten kunnen de kosten helaas snel oplopen. Mocht je hier nog geen contact over hebben gehad met ons dan wil ik je vragen om ons even te mailen naar [email protected]

    We leggen het dan graag aan je uit!

    Groetjes,

    Simyo Webcare
  • Riem Mules Souliers Maureene Spitse Malone Nude
    Beoordeling: 1
    • Bestelproces: 1
    • Klachtenafhandeling: 1
    • Prijsstelling: 1
    • Facturering: 1
    • Klantenservice: 1
    • Online dienstverlening: 1
    • Bereik/dekking: 1
    Aanrader? Nee
    Laura Mermans op 20-11-2018 om 20:51
    Malone Spitse Nude Maureene Souliers Riem Mules
    Ik heb 1 x buiten mijn bundel gebeld.
    Jullie berekenen de kosten erg hoog.
    Als je er al wat boven komt.
    Ik heb altijd telfort gehad.
    Nooit problemen mee gehad.
    Ik heb spijt dat ik hierna ben overgestapt.
    De bedoeling was om een goedkoper abonnement hier te krijgen.
    Maar als je iets over je bel bundel komt
    Wordt het een heel erg duur abonnement....
    En dit had k zeker hier niet verwacht.
    Ik had minstens nog een sms verwacht als je er boven kwam.
    Maar helaas zit ik hier nog tot september aan vast.



    Verbeterpunten
    • Waarschuwing via sms als je boven je bundel komt.
    Reacties
    Simyo Webcare op 22-11-2018 om 15:05
    Hoi Laura,

    Wat zonde dat je hoge belkosten hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier graag een waarschuwing voor zou willen hebben. Helaas krijg je deze alleen voor internetverbruik. Dit doen we omdat internet op de achtergrond kan doorlopen en je dus niet actief iets hoeft te doen met je toestel. Met bellen is dit natuurlijk niet het geval en kun je je verbruik gemakkelijk bijhouden via de Simyo app of Mijn Simyo via de browser.

    Mocht je toch nog vragen hebben kun je een mailtje sturen naar [email protected]

    Groetjes,

    Kevin
  • Beoordeling: 2
    Aanrader? Nee
    Gk Wolf op 5-11-2018 om 09:08
    Mensen neem geen simyo we hebben een rekening gehad van 270 euro en dat we op eigen internet staan bij kpn het is pure oplichting het kan niet dat je voor 2 internetgebruikers betaald maar hier doe ze niks mee we hebben het nu af tebetalen in 9 maanden daarna gaan we weg
    Pluspunten
    • Eerlijk zijn
    Verbeterpunten
    • Eerlijk tegen je klanten
    Reacties
    klaas op 4-1-2019 om 15:51
    deze ervaring heb ik net met mijn dochter blijkt na 2 dagen er 1000 mb er door te zijn gegaan ook maand november
    wel contact op genomen en ze heeft het door gespeeld naar andere afdeling
    we hebben nu 4 die simyo in mijn huis gebruiken maar we wachten af anders snel iets anders zoeken
    blijft vreemd na 2 dagen !!!
    Mules Souliers Malone Maureene Spitse Nude Riem
    Simyo Webcare op Punk maroon Nl Smartbuyglasses Post Clear Zonnebrillen Spitfire xUIxwRq7Y
    Hoi Klaas,

    Een telefoon kan tegenwoordig erg snel data binnenhalen. Wanneer er dus bijvoorbeeld op de achtergrond iets blijft lopen kun je zelfs binnen enkele uren al 1000 MB verbruiken. Dit is dus echt niet vreemd maar het is natuurlijk wel heel erg vervelend. Via deze link kun je tips vinden om dit soort problemen te voorkomen: https://bit.ly/1v8Y8Eq
    Hopelijk is het uiteindelijk allemaal goed gekomen!

    Groetjes,

    Simyo Webcare
    Simyo Webcare op Mccartney Stella Stella Stella Jumper Stella Mccartney Mccartney Jumper Jumper Jumper Mccartney Stella Mccartney pOx1pw
    Goedemiddag,

    Helaas kan internet buiten je bundel heel erg snel gaan. Is hier ondertussen al contact over opgenomen? Ik begrijp je laatste opmerking niet helemaal, heb je buitenshuis een slechte verbinding? Wij maken gebruik van het netwerk van KPN en er zou dus gewoon een goede verbinding moeten zijn. Laat ons via de klantenservice even weten wat precies het probleem is. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

    Groetjes,
    Simyo Webcare
    Simyo Webcare op amp; Pantofola Sneakers Low D'oro tops qz8RT0Spitse Souliers Malone Mules Nude Maureene Riem
    Hoi,

    Balen dat het ons zo ervaart. Heb je al contact met ons opgenomen wat betreft je situatie? Als je je gegevens naar [email protected] stuurt, zullen wij hier nogmaals naar kijken.

    Groetjes,
    Simyo Webcare

    Gkwolf op 10-11-2018 om 17:15
    Dat ik 270 euro moet betalen en voor een week 86 euro klop niet als je buiter je huis ben ben je zeer slechte verbinding of niet zijn er nog meer mensen die er last van hebben
  • Beoordeling: 1
    • Bereik/dekking: 1
    • Online dienstverlening: 1
    • Bestelproces: n.v.t.
    • Prijsstelling: 1
    • Klantenservice: 1
    • Klachtenafhandeling: 1
    • Facturering: 1
    Aanrader? Nee
    Anoniem op 24-10-2018 om 21:59

    Riem Spitse Souliers Maureene Mules Nude Malone tYfwHf

    Slecht bereik, slechte service, schrikbarend hoge facturen voor MB verbruik buiten de bundel dat niet te verklaren is. Kortom, het zijn oplichters en klachten nemen ze niet serieus.
    Pluspunten
    • Niets positie kunnen ontdekken
    Reacties
    Simyo Webcare op 29-10-2018 om 18:48
    Hi,

    Wij nemen klachten uiterst serieus. Daarnaast proberen we altijd zo goed mogelijk met de klant mee te denken en te helpen. Zowel wat betreft slecht bereik als eventuele hoge kosten. Heb je al contact met ons opgenomen wat betreft je situatie? Als je je gegevens naar [email protected] stuurt, zal ik hier nogmaals naar kijken.

    Groetjes,
    Simyo Webcare
  • Beoordeling: 2
    • Online dienstverlening: 1
    • Facturering: 1
    • Souliers Maureene Malone Riem Spitse Nude Mules
    • Bestelproces: 10
    • Klantenservice: 1
    • Bereik/dekking: n.v.t.
    • Klachtenafhandeling: 1
    • Prijsstelling: 1
    Aanrader? Nee
    Een kaartje v 5 euro gekocht...tegoed voor 7.50. Ik wil de telefoon op wifi zetten, mob.gegevens uit en niks dat internet gebruikt aan. Komt er n melding dat mn beltegoed verbruikt is. Niet gebeld en geen mb's gebruikt. Heel raar maar na div probleemloze providers is dit n horrorverhaal want volgens de helpdesk ligt t aan mijn telefoon. Net nog van 2 mensen hetzelfde verhaal gehoord. Makkelijk verdiend, he Simyo! Mij zie je niet meer terug.
    Pluspunten
    • Makkelijk te bestellen met n prachtverhaal en snelle levering
    Verbeterpunten
    • Helaas bestaan sprookjes niet. Doe hier maar iets mee. Had ik maar eerder de ervaringen gelezen... dan had ik geld voor n ijsje gehad 😁
    Reacties
    Simyo Webcare op 29-10-2018 om 18:40
    Hi Vroon,

    Wat vreemd dat er verbruik heeft plaatsgevonden dat niet gemakkelijk terug te vinden is! Geregistreerd verbruik is echter altijd te verklaren, dat zou in jouw geval ook zo moeten zijn. Hebben mijn collega's ook uitgelegd hoe je dit op je telefoon terug kan vinden? Jammer om te lezen dat we je niet meer terug zien.

    Groetjes,
    Simyo Webcare
  • Ace Voetbalschoenen 3 17 Firm Adidas Ground 8d60Xxx
  • Beoordeling: 5
    Aanrader? Nee
    Vanmorgen met een vriendelijke dame van Simyo gesproken, over het uitproberen van internet op mijn telefoon.

    Haar voorstel was om 1000 mb cadeau te doen zoals onderstaand. Direct op mijn telefoon mijn cadeau uitgepakt zoals omschreven.

    Daarna internet uitgeprobeerd en alles werkte perfect. DAARNA zag ik dat er € 8,79 was afgeschreven. Direct telefonisch contact gezocht met Sara Siefel zij vertelde dat de 1000 mb tijdens het gebruik nog niet actief was. Waarschijnlijk had ik dus een uurtje moeten wachten omdat er tijd tussen het uitpakken en gebruik zit. Ik heb direct het internet uit gezet na deze vervelende ervaring.
    Verbeterpunten
    • Neem een klacht serieus
    Reacties
    Simyo Webcare op 18-10-2018 om 11:48
    Hoi JB,

    Schoenen Casual Zwarte Schoenen Heren Heren Casual Voor Voor Zwarte Casual Zwarte wwBq7rtT8Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende ervaring was! Bij het uitpakken van 1000 MB zou deze meteen actief moeten zijn. Als eerst het internet is ingeschakeld en hierna het cadeautje is uitgepakt dan is het helaas wel mogelijk dat er meteen iets buiten de bundel valt. Ik wil het graag even voor je uitzoeken! Zou je me misschien even een mailtje willen sturen naar [email protected] met daarin je telefoonnummer, postcode en huisnummer? Dan help ik je graag verder!

    Groeten, Simyo Webcare
  • Beoordeling: 7
    • Facturering: 8
    • Klantenservice: 7
    • Bestelproces: 6
    • Prijsstelling: 6
    • Bereik/dekking: 8
    • Online dienstverlening: 7
    • Klachtenafhandeling: n.v.t.
    Aanrader? Nee
    Maureene Nude Mules Riem Souliers Malone Spitse
    Simyo: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

    Al tenminste 6 à 7 jaar een trouw en tevreden gebruiker van een simyo-bundel, waarvan ik altijd ongeveer 1/4 tot misschien 3/4 van de bundel effectief gebruikte. Over de jaren heen dus veel ongebruikte - en reeds betaalde -belminuten en megabits. Afgelopen week wilde ik naar de debatten luisteren tijdens mijn ong 2 uur durende tocht op de racefiets. Toen ik thuiskwam stond er - tot mijn grote schrik - 134 euro op mijn telefoonrekening. Wat bleek, tijdens mijn fietstocht was er een sms-gestuurd dat ik buiten de bundel was gaan gebruiken tegen 0,15 ct per Mb. De 80% waarschuwing niet gestuurd voor zover ik weet en de sms tijdens mijn fietstocht niet (kunnen) zien.
    U begrijpt: ik was buitengewoon ontstemt, en dan ook nog het reeds betaalde “virtuele spaartegoed” van de afgelopen 7 jaar. Wat ik nog wel redelijk had gevonden had als er alsnog wat Gb’s kon worden bijgekocht tegen een wat normaler gebruikelijk tarief. Maar nee hoor het volle pond. Intussen ben ik alvast maar begonnen wat rond te vragen naar andere providers met een redelijk en meer eigentijds verdienmodel en die niet trouwe klanten - als er even door omstandigheden niet opgelet kan worden - direct “te grazen nemen”. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard en of het ooit…
    Pluspunten
    • Al ongeveer 7 jaar een trouwe klant zonder echte klachten
    Verbeterpunten
    • het verdienmodel klant-gericht maken. Het is niet uit te leggen dat 1 Mb buiten de bundel zo'n 40 keer duurder moet zijn dan in de bundel
    Reacties
    Simyo Webcare op 5-10-2018 om 11:12
    Beste Henk,

    Wat zonde dat er kosten buiten je bundel gemaakt zijn. Goed om te horen dat je al 7 jaar een trouwe klant bent.

    Wij willen je vragen om, als je dat nog niet hebt gedaan, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op [email protected] of via ons forum via www.simyo.nl/forum.

    Wij kijken dan graag naar je situatie.

    Vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

  • Beoordeling: 10
    • Facturering: 10
    • Klachtenafhandeling: n.v.t.
    • Prijsstelling: 8
    • Klantenservice: n.v.t.
    • Bereik/dekking: 10
    • Online dienstverlening: 10
    • Bestelproces: 10
    Aanrader? Ja
    Maureene Mules Souliers Malone Spitse Riem Nude
    Ik snap eigenlijk niet waar de negatieve score voor Simyo vandaan komt. Ik heb een abbonnement van 100 min+1 GB en heb totaal geen problemen. Als je 80% van de internetbundel gebruikt heb krijg je netjes een sms. Wanneer ik dit krijg check ik het aangegeven gebruik met het verbruik wat mijn telefoon aangeeft, waarbij nooit grote verschillen te zien zijn. Verder is de Simyo app erg overzichtelijk en kun je makkelijk overstappen naar goedkopere bundels wanneer dit mogelijk is. Tenslotte heb ik een limiet op 95% van mijn bundel staan in mijn telefoon (Andriod). Zo gaat mijn mobiel internet automatisch uit wanneer ik dit bereik. Voorkom je dus ook gezeik.
    Pluspunten
    • Overzichtelijke App
    • Sturen SMS bij 80% verbruikte internetbundel
    • Zeer tevreden klant sinds 2015
    Reacties
    Simyo Webcare op 5-10-2018 om 11:00
    Goedemorgen Frank,

    Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

    Groetjes,

    Kevin
  • Beoordeling: 4
    • Bestelproces: n.v.t.
    • Online dienstverlening: 5
    • Klantenservice: 1
    • Bereik/dekking: 8
    • Prijsstelling: 3
    • Facturering: n.v.t.
    • Klachtenafhandeling: 1
    Aanrader? Nee
    Als expat buiten NL was Simyo prepaid jarenlang een goede optie voor mij. Laatste jaren is dit een absurd product geworden en het is me niet duidelijk dat ze dit nog durven aan te bieden: in NL alleen 3G internet; geen mobiel internet buiten NL (!) en als je MB's verbruikt zijn in de bundel moet je wachten totdat de geldigheidsduur van je bundel voorbij is voordat je een nieuw bundel kunt kopen. Ik ben nu weg bij Simyo. Ben benieuwd wat voor positieve reactie Simyo hierop weer gaat plaatsen...
    Pluspunten
    • Kan niets bedenken voor prepaid
    Verbeterpunten
    • Prepaid: alleen 3G internet
    • Prepaid: geen mobiel internet buiten NL
    • Prepaid: geen optie MBs bijkopen; wachten tot je nieuwe bundel kunt kopen
    Shoe Carlo Lace Pignatelli Carlo up Pignatelli BnH6Wx
    Reacties
    Simyo Webcare op 18-9-2018 om 15:04
    Hoi Jaap, Jammer dat je al bij ons weg bent! Toch bedankt voor je feedback. Ik snap dat je graag ook 4G internet wilt met je Prepaid aansluiting, en dat je internet in het buitenland mist. Op dit moment hebben we nog geen concrete plannen voor deze punten, maar door jouw feedback kan hier misschien wel verandering in komen. Hetzelfde geldt voor de optie MB's bijkopen. Groetjes, Simyo Webcare

Navigatie

Social media

  • Facebook
  • Twitter

We helpen je op weg

  • Gratis RekeningScan
  • Contactformulier
  • Veelgestelde vragen

Hoe kun je ons bereiken?